Публікації

Використання іноземних мов в рекламних макетах

Часто при виготовленні реклами виникає питання про використання іноземних мов (в т.ч. російської), в рекламних макетах. У Законі України «Про рекламу» в редакції від 12.08.2011 є стаття «Мова реклами». У ній сказано наступне: "Застосування мови у рекламі здійснюється відповідно до законодавства України про мови". Тобто безпосередньо у цьому законі про мови не сказано нічого. У чинному донині Законі Української РСР про мови в редакції від 01.04.2003 є стаття 35 «Мова оголошень і повідомлень». Звучить вона так: "Тексти офіційніх оголошень, повідомлень, плакатів, афіш, реклами и т.ін. виконуються українською мовою. Поряд з текстом, викладеним українською, може бути розміщено його переклад іншою мовою". У цій ситуації  закон вимагає використання української мови у рекламі. Звичайно ж, виникає питання про можливі "лазійки" у законодавстві. У мовному законі є посилання на третю статтю. У ній обговорюються нюанси розвитку і використання інших мов. Т

Моніторинг для маркетолога

Нещодавно сервіс BuzzLook опублікував 64 причини, чому маркетологам варто займатися моніторингом. Для того, щоб було зручніше збирати і обробляти інформацію, можна виділити кілька типів моніторингу. 1. Моніторинг інформаційного поля бренду Як? Моніторимо згадування бренда (кількість згадок загалом, а також відсоток позитивних і негативних згадувань). Шукаємо бренд на спеціалізованих сайтах, форумах та інших майданчиках в рамках галузі. Аналізуємо сприйняття бренду у великих спільнотах. Аналізуємо згадки бренду в ЗМІ, але про це окремий пункт нижче. Навіщо? Моніторинг інформаційного поля бренду дозволяє не просто дізнаватися громадську думку про конкретний проект, актуальний сьогодні. Він дозволяє заглибитися у вивчення всього мережевого простору і розвідати, наприклад, локації, де бренд найчастіше згадується, або вичислити його адвокатів та хейтерів. Це іміджевий моніторинг. Крім того, він дасть зрозуміти, яких саме експертів варто залучити до роботи і на які питання їм потрібн

Тренди веб-дизайну 2012

У 2012 році традиційний веб-дизайн стане наближеним до «мобільного» інтерфейсу і позбудеться стереотипів минулого.  Сьогодні вийти на вулицю без мобільного гаджета - значить, зробити страшний соціальний гріх - «не бути на зв'язку», не мати доступу до інтернету в будь-який час і в будь-якому місці.  При порушенні Вам загрожує заслужена тотальна обструкція з боку начальства, колег, родини.  Напевно, наступаючий 2012 за ступенем очікуваності, передчуття змін зіставимий, хіба що, з десятирічної давності «Міленіумом».  І справа тут не стільки в неясному майбутньому російської державності, не в похмурих апокаліптичних прогнозах by Еммеріх & майя, скільки в тому, що те футуристичне майбутнє, яким його собі уявляли наші бабусі й дідусі півстоліття тому, нарешті повноправно наступає.  І нехай ми як і раніше щодня стоїмо в пробках, а не розсікаємо по просторахи Всесвіту, замість контакту з прибульцями маємо на кожному кроці контакти з прибульцями з південних країн, а технічний прогрес т

Головні тренди 2012 року

Trendwatching пророкує головні споживчі тренди.  У 2012 році, як і в попередні роки, на одні бренди чекає провал, а на інші процвітання.  Аналітики компанії Trendwatching дають свої прогнози, які можуть допомогти компаніям пережити високосний 2012-й благополучно.  Отже, вивчаємо основні тренди. «Ми не можемо допомогти країнам, що знаходяться на межі дефолту, або вже збанкрутілим компаніям, але ми впевнені, що сьогодні як ніколи раніше у креативних брендів і підприємців є можливості для задоволення мінливих споживчих потреб», - пише Trendwatching.  У своєму списку основних трендів на 2012 рік компанія у випадковому порядку перераховує 12 споживчих тенденцій, знати про які повинні всі бренди від Канади до Кореї. 1.  Червона доріжка для китайських покупців У 2012-му універмаги, авіалінії, готелі, тематичні парки, музеї, а то й цілі міста та країни в усьому світі розгорнули червоні доріжки перед новими імператорами, надаючи особливі послуги та заохочення і демонструючи увагу і повагу

Коли брендінг не потрібний

Коли бренд не потрібен. Аналіз і робота без бренду Про бренди та брендінг зараз говорять майже усі. Відсутність технологій і методів побудови брендів дозволяє легко «ловити рибу в каламутній воді» різним продавцям успіху. Але подібні послуги - витрати, яких часто можна уникнути без особливих втрат ефективності. Іноді "побудова бренду" - це викинуті на вітер гроші. Всупереч загальній думці, що бренд потрібен будь-якій компанії або продукту апріорі, існує інша думка: бренд потрібний далеко не завжди. На чималій кількості масових ринків без нього можна обійтися. А значить, не витрачатися на оплату консультантів, незрозумілі дослідження неясно чого, красиві картинки рекламних агентств та іншу мішуру, яку зазвичай «впарюють» разом з брендінгом. Або ж, навпаки, вкласти максимум ресурсів в брендинг тоді, коли він дійсно необхідний. Буває так, що після маніпуляцій з дизайном упаковки мила або логотипом масла «на підставі споживчих інсайтів», після того, як пр

Соціальні медіа для B2B ринку

Соціальні медіа набувають все більшої і більшої популярності. Безумовно, вони - прямий шлях до кінцевого споживача, увагу якого потрібно залучити. Тут можна успішно прорекламувати себе, запропонувати прийняти участь в обговореннях, акціях і т. д. Але наскільки дані медіа ефективні для В2В? У соціальні медіа входить широкий спектр таких інструментів, як соціальні мережі, форуми, блоги та мікроблоги, відео та фотопублікаціі, вікі-ресурси, краудсорсінг, віртуальні світи, підкасти, інструменти моніторингу, RSS, які чудово прижилися і в FMCG і в В2С. В2В теж експлуатує деякі з цих ресурсів, маючи величезний потенціал у розвитку в цьому напрямку. Соціальні медіа використовуються як Pull стратегія маркетингу: впливаючи на кінцевого споживача, вони формують "тягу" на ринку. За даними дослідження www.business.com, проведеного в 2010 році в В2В найбільш часто використовує такі ресурси: 1. Youtube 2. LinkedIN 3. Facebook 4. Вебінари 5. Блоги компаній 6. Twitter 7. Приватні