Конкурентна розвідка для стратегічного менеджменту
«Успішний бізнес - це вміння передбачити майбутнє» - ці слова різні джерела приписують Майклу Портеру, автору численних праць про конкуренцію та конкурентної стратегії. Підтвердження цього висловлювання я знайшов у книзі «Rework», автори якої наполягають на тому, що негативний досвід, всупереч поширеній думці, не несе абсолютно ніякої користі, в зв'язку з тим, що людина або компанія, які його переживають, починають розуміти «як не треба робити ». Але, на жаль, відповідь на питання «як ТРЕБА робити» цей досвід не дає, залишаючи нас там, де ми були до цього, тільки вже з багажем упущеного часу. Інші автори, наприклад, Нассім Талеб у своїй книзі «Чорний лебідь», стверджують, що передбачення майбутнього - насправді нездійсненною міф, а історію творять події, які неможливо передбачити, і люди, які роблять непередбачувані і не піддаються прогнозуванню вчинки. Можливо, істина знаходиться як завжди десь посередині, але я впевнений в тому, що всіх нас, не залежно від того, яку з